eardanazeuskera
miércoles, 18 de noviembre de 2015
IKASKETA-BIDAIA 2
Kaixo Eider! Hau inbidia! Amona, Aitona, Aita eta ni futbolara ikusten ari naiz.Gero kirolddetik etxera bazkalten dut.Lehen etxetik igerileku estaliara dut.gero igerileku estaliatik etxera afalten eta lo egin dut. Agur! Muxus
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario